Fredagsmyyys.

Jag gjorde helt rätt i att stanna hemma idag med, är trots allt sjukskriven veckan ut. För jag känner inte så himla stor förbättring måste jag säga. Hoppas hoppas det börjar ge med sig snart.

Här pågår fredagsmys för fulla muggar:-) Här är en film när det dansas till idol ikväll!

 

Sarah har ganska så nyss kommit i säng. Hör verkligen till ovanligheterna att hon är uppe så länge. Men vi har haft det så mysigt och hon och Nattis har lekt såå bra.

Imorse knackade det på dörren, var Jörgen och Fredrik som ville leka med Natalie. Sen har de varit med varandra till och från underhela dagen. Vi var ute en sväng bara här på lekplatse i förmiddags för att få lite luft och leka lite. Här kommer lite bilder från då.

  

  

  

På eftermiddagen har vi bara varit inne och tagit det lugnt. Spelat kort och ritat. Ja ni hörde rätt. Jag hade lite ritkurs med hur man ritar en ko. Detta blev resultatet. Allt man utgår från är 3 cirklar.

   
                                     Nattis ko.

  
                                Andreas ko.

  
                                  Min ko.

  
      Frukosten. Sarah ville äta precis detsamma som storasyster. 

  
                                 Spelar kort.

  
                                    Ritar.

  
               Dagens middag: Stekt fläskfilé med klyftpotatis - MUMS!

   
                          Sarah och Nattis kvällsfikar.

  
                      Andreas med sina 2 prinsessor.
Sarah har lärt sig vart naveln och magen är och vill heela tiden dra upp 
tröjan och känna på sin navel. Har hon body på sig så blir hon sååå sur
eftersom hon inte kommer åt :-)

Vi önskar er alla en riktig fin kväll! 

Ps: Nu kostar joggingdresserna Sarah önskar sig endast 175:- Vet jag tjatar, men är ett superbra pris/köp ;-)

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad mysigt ni haft det. Jag har redan kollat på dressen men skall det inte vara en storlek större?



Skrivet: 2009-11-06 Tid: 22:12:25
Postat av: farmor Pia

Hej! Ser ut som om ni har en härlig fredagskväll. Är på jobbet och har just operarat klart. Tagit bort 2 blindtarmar ikväll. Hälsa Andreas att han behöver öva mer så att han blir lika smidig som töserna hans. Håller med Kerstin nog hade väl en storlek större varit bättre eller????

Korna var jättefina...nu väntar jag bara på att få se Johanna dansa



Skrivet: 2009-11-06 Tid: 22:12:25
Postat av: Johanna

Godmorgon på er:-)

Någon kan ju köpa i str. 86 och någon i str. 92 :-) Var inte det smart? ;-)



Skrivet: 2009-11-06 Tid: 22:12:25

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Jenny H

roligt med så mycket bilder! ikväll blir det fest med afterski-tema! jag ska låna en gammal skiddräkt från 80-talet av pappa! puss på er



Skrivet: 2009-11-06 Tid: 22:12:25
Postat av: Gammelmormor o gammelmorfar

Hej på er i Bergen!

Tycker storleken är perfekt!

Hoppas ni har det så bra som ni förtjänar.



Skrivet: 2009-11-06 Tid: 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0