Feber.

Ja det har slagit till sjukdom här i huset igen. Herregud när ska vi bli helt friska egentligen?

Efter vi kom hem från barnehagen och började på och laga mat så kändes Sarah kokandes och vi tog tempen. Den visade över 39 grader, så var ju inte så konstigt att hon kändes så varm. Hon sov ett par timmar nu på kvällen, men är för tillfället vaken. Fick paracet tidigare ikväll och blev piggare och kändes svalare, men nu kokade hon igen så hon fick en till och hoppas på att hon får sova gott. Det blir Andreas som blir hemma med henne imorgon. Jag hhar ju varit borta/sjuk så mycket i det sista att jag känner att jag inte kan vara hemma mer. Sen får vi se på torsdag hur hon mår och om jag kanske blir hemma då.

  

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Ska det aldrig ta slut.Ni blir nog till slut immuna mot alla förkylningar. Hoppas allt blir bra snart. Jag tänker på er. Ni är förkylda och Arne får åka till ögon varenda vecka och har 5 olika sorters droppar att ta.



Skrivet: 2009-11-10 Tid: 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0