Jag ska få komma på intervju:-)

Var så trött igår så orkade inte med att skriva, så det får bli nu istället.

I alla fall så ringde Kjetil (styrer i barnehagen jag sökt jobb) igår och sa att jag skulle få komma på interju fredag nästa vecka. Jippie:-) Jag som trott att loppet var lite "kört" i och med att jag inte hört något, men inte det nej. Vi är i och för sig 5 st som ska få komma på intervju, MEN jag är ett ytterliggare steg närmare:-) Så nu får ni hålla alla era tummar och tår!

        

Igår när vi badade så "upptäckte" Sarah det roliga med att skvätta med händerna i badbaljan. Behöver jag säga att det var vatten överallt? :-D

       

Det här är en annan av Sarah absoluta favortitsysselsättningar just nu. Öppna och stänga dörrar. Har blivit tvungen att tejpa igen de stora skåpdörrarna i köket med silvertejp :-)

Idag är det alltså Kristi himmelsfärd = söndag = stängt överallt. Dessutom regnar det och är grått och dimmigt ute. Så vi får se vad vi hittar på idag. Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Silvertejpen är bra den...

Kul att du får komma på intervju. Var dig själv bara så blir det bra. Här har vi blandat väder i dag - lite sol och lite regn. Pappa och Victor är i skogen och sätter plant och jag håller på att plocka lite med garderober/kläder och skor. Tvättar naturligtvis som vanligt...

Längtar efter er och är just nu på väg att kolla lite info på nätet om ev. Bergenbesök i sommar.



Skrivet: 2009-05-21 Tid: 08:19:52
Postat av: farmor Pia

Sitter på jobbet ska vara här 12,5 timmar, solen skiner och man längtar bara ut. Lycka till med jobbintervjun. Du är den bästa såklart. Kram Pia



Skrivet: 2009-05-21 Tid: 08:19:52
Postat av: Pernilla

jobbintervjun kommer gå kanonbra! och dessutom tycker jag dagisplatsen ni fick låter jättebra också, tänk att bara vara sex stycken i småbarnsgruppen det låter hur bra som helst för då kan hon verkligen få den hjälp och uppmärksamhet som behövs, kanon :) idag ska clara och anna komma ner hit och hälsa på så jag ska möta dem vi tåget och sen får vi se vad som hittas på! solen skiner iaf för första gången på länge, yaaay!



Skrivet: 2009-05-21 Tid: 08:19:52

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vi håller tummarna för dig med jobbet. Jag har städat altanen idag så nu blir det väl kallt.



Skrivet: 2009-05-21 Tid: 08:19:52
Postat av: Jenny H

hej hopp! Jag håller alla tummar jag har för dig på intervjun, lycka till! Idag har det blivit promenad och frukost hittils, blir en vända i gymmet senare! Och ikväll ska jag på Joe Labero-show i Borlänge! puss på er



Skrivet: 2009-05-21 Tid: 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0