Mysigt besök.

Jaha det gick ju bra det där med att jag skulle lägga mig i tid... Jaja, jag ska strax hoppa i säng.
Imorse vaknade Sarah vid 6 tiden så jag gav henne en flaska med 200 ml ersättning, hon slukade den. Sen låg vi och gosade en stund och ytterliggare en stund senare så somnade hon om:-) Och sov till 8 kanske. Så hoppas hoppas hon kan göra så varje morgon nu ;-) 

Idag har jag och Sarah haft mysigt besök av Hanne och Alex. Sarah sken upp som en sol då hon hörde det knackade på dörren och någon som sa - hej:-) Vi tog en härlig promenad gick sen hem hit igen och åt lite lunch, pratade och lekte:-)
Tack för en jättefin dag!

                
                       Sarah provar solglasögon på HM, tror hon ska få ett par sen för solen
                        skiner alltid mitt i hennes ansikte när vi är ute och går. (När den är
                        framme, inte så ofta alltså ;-)

                         

                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Malina

Hej :) vilken härlig dag ni har haft då :D Saknar er :) vi kommer upp till dalarna till påsk hoppas att vi kan ses då :D Kramar fårn Malina och Oscar



Skrivet: 2009-03-25 Tid: 00:04:48

URL: http://malinapettersson.blogg.se/
Postat av: farmor Pia

Dom där solbrillorna kan jag väl få köpa till gullungen.



Skrivet: 2009-03-25 Tid: 00:04:48
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Idag den 26 är det ju 8 månader sedan vårat lilla gull föddes. Ge henne en kram från oss i Gopa.



Skrivet: 2009-03-25 Tid: 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0