Måndag.

Jobb, jobb, jobb?!?! Sitter här och håller på och kikar runt om det finns nå jobb. Men är ju så svårt när man inte har någon vidare utbildning... Är mest butik jobb, och förresten finns det inte många av dom heller. Men är ju så svårt p.g.a. dom jättejobbiga öppettiderna, ända till kl 21!!! Måste ju ha ett "dagjobb" för att allt ska kunna funka här hemma med Sarah i barnehagen, Andreas jobb, träning o.s.v. Sökte på 2 jobb i helgen, men tror knappast att jag kommer ha någon chans att få något av dem. Men men försöker ju i alla fall:-) Jag har ett jag vet. Men kommer inte funka om jag måste jobba helger, kvällar o.s.v.

Sitter här och ser på familjenn annorlunda, hel härligt program det:-) Men till och med jag som vill ha många barn, har konstaterat att 10 st är nog ett par för många;-) Andreas kom precis hem från ett möte med innbandyn och Sarah sover.  
En vanlig måndag alltå.

Måste ju som vanligt visa en bild på dagens Sarah, här sitter hon i soffan strax före sängdags. Vi hade myst i soffan och tittat på hennes videoklipp. Hon älskar att se sig själ och tjuter till av skratt. Härligt!

                    

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Leta på du, det finns säkert något bra. Thomas Andersson ska börja ett jobb i Bergen i april och Norge verkar ha rull på arbetstillfällena - till skillnad mot Island där han var förra året. Önskar en god natt efter en sliten dag...



Skrivet: 2009-03-16 Tid: 21:07:06
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag håller tummarna för dig att det går bra att få ett dagjobb. Det börjar kännas som om våren är på väg nu.



Skrivet: 2009-03-16 Tid: 21:07:06
Postat av: Den smarta Morbrorn

Hej ville bara säga att du ska lära dig stava innan du kan få något jobb, bara det jag ville säga.



Skrivet: 2009-03-16 Tid: 21:07:06
Postat av: Jenny H

den smarta morbrorn, ja det utesluter ju eric i alla fall! hehe



Skrivet: 2009-03-16 Tid: 21:07:06
Postat av: Johanna

hahaha ;-)



Skrivet: 2009-03-16 Tid: 21:07:06

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jobb är ett gissel, jag har ett jobb där det föräntas dag, kvällar, nätter och helger... huh ..vet inte hur det ska gå med det, har en man som reser mycket i jobbet. Och jag som trivs på jobbet. Hoppas du får ett bra jobb som passar dig och familjen!



Skrivet: 2009-03-16 Tid: 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0