Grattis gammelfarmor!

Sarah önskar gammelfarmor Kerstin ett stort GRATTIS på födelsdagen och skickar en stor puss och kram till dig!

            

Idag har det varit grått och regnigt hela dagen så vi har haft en riktigt slappardag här hemma och bara tagit det lugnt och skönt. Nu sover Sarah för natten och Andreas har åkt iväg för att se fotboll i regnvädret, Brann - Stabaek. Själv sitter jag här och tänkte att jag skulle skriva en jobbsöknad. Dom söker efter två stycken barnehageassistenter (en fast tjänst och ett vikariat) i den barnehagen rätt här uppe där vi också har sökt om barnehage plats till Sarah i 1:a hand. Det skulle ju vara helt toppen om jag kunde få det, plus att om jag skulle få jobb där så har Sarah en garanterad plats också:-) Så tänkte vi skulle gå upp och prata med chefen där och lämna en söknad i morgon. Hoppas hoppas jag skulle kunna få det, hade varit helt toppen!


Jag är med och tävlar i en tävling hos mammabeckas.blogg.se och om jag nämner tävlingen här i min blogg får jag en extra lott:-) Man har chansen att vinna ett presentkort hos vimsadekor.se Det skulle ju inte vara helt fel, men men får se om man har en chans bland ett 100-tals andra....

Ha en fin söndagskväll vidare!

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Tack för grattishälsningen. Jag håller tummarna för dig. Kram



Skrivet: 2009-03-22 Tid: 20:16:54
Postat av: Mikaela

Fina bilder.. ha en underbar måndag. Kram



Skrivet: 2009-03-22 Tid: 20:16:54

URL: http://masmycken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kramar från mig också, men det bästa av allt är att om 14 dagar exakt så har jag er här och kan krama om er "på riktigt". Vi väntar och längtar...



Skrivet: 2009-03-22 Tid: 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0