Gårdagen.

Igår gick dagen verkligen i ett så fick aldrig dit att skriva något, så det får vi ta igen idag:-)

Igår blev Sarah 8 månader! Herregud tyckte det var nyss jag skrev här att hon blev både 6 och 7 månader... Ja tiden går.

         

Gårdagen började med att vi skulle på babysången. Det var avslutning med den gruppen och alltså sista gång. (Vi ska fortsätta efter påsk.) Så meningen var att alla skulle ta med sig något att äta så skulle vi äta lunch efteråt. Eftersom jag inte hade alla ingredienser hemma till bakning, så skyndade vi oss ner till ica och skulle handla med oss några kakor. Men det var sån himla kö och kassaapparaterna krånglade så vi fick springa i full fart och var nästan 10 min sen, men som tur var var 80% av alla adra det med så det hade inte hunnit börja. Efter sången åt vi en jättehärlig lunch med pajer, sallader och kakor:-) Massa mat, så jag kunde lika gärna ha struntat i den där turen in på ica.. Jaja, nu har vi kakor hemma i alla fall:-)

                        
           Mammor och barn.                 Sarah och Vegard.                 Sarah gräver i lådan.

Efter sången gick jag och Sarah och handlade lite på lagunen och sen gick vi hem och städade lite. Sen var det dags för mig att skynda iväg till kyrkan igen för att träna hela kvällen inför en konsert vi ska ha på söndag.

Idag har v en riktig seg förmiddag här, ska dammsuga lite snart och så ta mig en dusch.
Ikväll får vi jättemysigt besök av farmor Pia som kommer ända från skåne och ska hälsa på oss här till söndag:-)
VI LÄNGTAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag säger väl grattis till lilla gullungen en gång till, jag skrev i förrgår också. Solen skiner men det blåser kallt.



Skrivet: 2009-03-27 Tid: 11:23:26
Postat av: Vilja

Vilken fin blogg du har! :) Allt bra idag?



Skrivet: 2009-03-27 Tid: 11:23:26

URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: mormor stina

Vad fin hon är... och vad glad vi är som snart får träffa er! Hoppas att ni får en fin helg med Pia och att ni har väder så att ni kan vara ute. Här kom det ett par decimeter kompakt nysnö i natt, och vi har fortsatt vinter. Blir att kämpa med snöskottning nu på morgonen. Gammelmormor A-B är hos oss i helgen och hon hälsar så gott till er alla!



Skrivet: 2009-03-27 Tid: 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0