En ny tand!

Nu tror ni förstås att det är Sarah som har fått sig en ny tand. Men nej da, mamma Johanna som nu är inne på 23:e levnadsår har fått en ny tand:-) Är det möjligt?  Imorse undrade jag varför jag hade så himla ont inne i munnen, kändes liksom som ett sår. Så när jag tittade i spegeln så såg jag att längst inne i den vänstra nederkäken så är det på väg upp en visdomstand. Trodde inte det var sant, kan man få en tand så här sent??? Gör väldigt ont och den ser inte ut att växa helt riktigt heller, ser inte hel ut på nått vis som om den är trasig. Jaja, har hört att detta ska göra ont så får förberda mig på lite smärta. Men som jag själv säger så har jag en hög smärttröskel, men den kommentaren har både Andreas och min mamma bara skrattat åt. Förstår inte det, för jag har hög smärttröskel :-D

                 
                                                      Nybadad Sarah!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Ja ja...



Skrivet: 2009-03-18 Tid: 22:38:08
Postat av: Pernilla

visdomständer kan du väl få hela livet? själv har jag inte ens några på g ännu, min tandläkare kallade mig för bebis sist jag var där. jag ska nog stämma honom...



Skrivet: 2009-03-18 Tid: 22:38:08

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0