Då var helgen över.

Helgen har gått allt för fort! Det har varit jättemysigt att haft dig här Pia! Vi saknar dig redan.

           
                        
                                                              Sarah och farmor!

Dagen började med strålande sol men när vi äntligen hade kommit oss ut så hade det blivit molnigt. Men var väldigt skönt med en promenad! 

                     

Sen var det dags för mig att ge mig av mot kyrkan för att träna lite innan konserten skulle börja kl 17. Det var ett musikspel (eller vad jag ska säga), där vi kören var med, en barnkör, två duktiga solister och ett band som spelade. Tyckte det gick väldigt bra men nu är jag trött och sliten efter all träning och framförallt att vi har stått så mycket. det har verkligen tagit på ryggen min. Andreas, Sarah och Pia var och tittade och Sarah var jätteduktig där hon satt i både pappas och farmors knä och tittade. Efter konserten var slut tog Pia flygbussen direkt för hon skulle med ett flyg i 8 tiden och Andreas och Sarah gick hem medan jag stannade kvar en stund för att hjälpa till att plocka ihop allt.

Nu sitter vi och ser filmen som går på 3:an och äter lite godis:-) Sarah har krånglat en del nu ikväll och vaknat flera gånger och skrikigt, förhoppningsvis sover hon ordentligt nu! Har säkert med tidsomställningen att göra. Vi får se hur det går med den, får ju hoppas att det blir så att hon sover en timme "längre" på morgonen nu.

Ha en fin kväll vidare!

        

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0