Natalie är här!

Nu är det många dagar sedan jag skrev igen och verkligen på tiden för en uppdatering.

Tänkte börja med att visa några bilder från i söndags då vi var hemma hos Hanne, Johnny och Alex och åt taco tillsammans med Crille, Camilla och Filip. Jättemysigt att träffa er alla, så därför tycker vi att det är jättetråkigt att Hanne, Johnny och Alex ska flytta från oss här i Bergen till den norska huvudstaden :-(

              
                              Filip 3 mån, Sarah 1 år och Alex 2 år och 4 mån.
                                       (Inte lätt att fota barn som inte vill sitta still)

                        

                        

                                     


I måndags kom äntligen Natalie hit för att bo här i 3 veckor, SOM vi alla har längtat och nu är hon äntligen här!
Sarah älskar att ha storasyster här och hon är verkligen favoriten och vill vara i närheten och pussa på Natalie hela tiden:-)

        

        

        

Igår var vi barnvakt åt Alex här hemma. Sarah och Alex busade och hade det helmysigt i varandras sällskap. 

                            

                      

                               


Idag har jag jobbat (vad jag hoppas) kanske var min sista dag på Accessorize. Nu ska jag ha semester i nästan 3 veckor och meningen är att jag ska jobba några dagar sista veckan i juli, men jag hoppas jag kan byta bort de på något vis eftersom både min och Andreas familjer kommer hit och vi ska ha dop för Sarah den 2 augusti! Dessutom kommer  både farmor och Jenny också så det blir fullt hus - HÄRLIGT! Åh vad vi längtar!

Nu ska vi bara njuta av dagarna vi har tillsammans med Natalie, är underbart att ha henne här. Det är så synd att det blir så länge mellan gångerna. Men men bor man i olika land så är det inte alltid så lätt. Vi hoppas på att vädret kommer bli bättre så det blir sol och varmt igen så vi kan hitta på massa skoj ute, för det här regnet är inget vi orkar med!

Hur har ni det i Sverige? Sol och varmt, eller regn som oss?


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Här har det bara regnat i 3 dagar med massor av regn. Idag har det regnat hela dagen. Biljetterna är klara så nu kommer vi.



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07
Postat av: farmor Pia o farfar Bengt

Kul med nya bilder, det ska bli helt underbart att få hälsa på er igen, vi längtar så efter er alla. Idag i Tomelilla är det väldigt blåsigt och 13 grader, regnmolnen ligger runt omkring. Vi ska till Kristianstad på musikfestival ikväll där allt är ute så fint väder skulle ju vara önskvärt. Ha det bra, kram vi ses.



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07
Postat av: mormor stina

Ser i alla fall ut som vädret är betydligt bättre i Bergen. Här är värsta översvämningarna runt om i Dalarna och vi väntar nu på solen igen! Kul att Nattis är där, men synd att vi inte hinner träffa henne. Förstår att Sarah är glad och lycklig. Tråkigt att vännerna ska flytta till Oslo - men det kan väl ni göra med? Lättare att hälsa på då...



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07
Postat av: Pernilla

jag håller med stina, flytta till norge ni också så kan jag ta bussen och hälsa på lätt som en plätt :P vad kul för sarah att få leka med storasyster och jag antar att du är nöjd med sista dagen på accessorize också! i gbg har vi bara regn på nätterna och på dagarna är det växlande molnighet eller vad det heter. kul att alla kan komma på dopet också! utom jag förstås :( pussa på sarah från mig och ha det så bra. kraam.



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jenny H

jag är på världens dåligaste humör men blev superglad när jag såg att du uppdaterat bloggen! Jag och simon skulle åka till hans syster med familj i uppsala och hälsa på idag men 3 mil utanför falun så pajade min bil helt och vägrade starta! så blev att bogsera den till verkstaden istället och åka hem =( Vi ses om 20 dagar, jag räknar ner! puss på er alla fyra!



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07
Postat av: Onkel E.

snart ses vi...



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07
Postat av: Anonym

Nu är det väl dags för uppdatering igen



Skrivet: 2009-07-09 Tid: 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0