Några videosnuttar

Hallå allesamman!
Tack för alla lyckönskningar om fint och varmt väder, men tyvärr blev det inte så:-( Ser inte ut att det ska bli bättre den kommande tiden heller.

Sarah har precis somnat och jag passar på att sätta mig här och skriva lite. Vi är ensamma hemma. Andreas och Natalie har åkt iväg ner till stan för att gå på bio, Istid 3 skulle dom se. Tyvärr får inte så småbarn som Sarah vara med så det blev att hon och jag stannade hemma. Tänkte verkligen att jag skulle ta mig mera tid till bloggen igen, så som ni är vana vid:-) Även om jag kanske inte skriver så mycket varje gång så tänkte jag i alla fall att jag kan lägga in någon bild från dagen. Så idag tänkte jag bjuda på en del videosnuutar vi spelat in den sista tiden.

Sarah älskar att leka tittut. Här har hon verkligen förstått leken och tar filten upp och ner själv.

Här är Sarah vid diskmaskinen, en av hennes absoluta favorit "leksaker". Direkt jag öppnar den för att ställa in något eller tömma den så kommer hon krypande snabbare än blixten och ska plocka och leka inne i den.

Kameran är en annan favorit hos Sarah och så fort hon får syn på den och inte får den så låter det numera så här varje gång jag tar fram den.


Här kommer 3 st klipp på Sarah och Natalie. Sarah älskar verkligen sin storasyster!
 


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vilka härliga videosnuttar du spelat in. Härligt att höra Sarahs skratt och se hur hon och Natalie trivs tillsammans.



Skrivet: 2009-07-20 Tid: 14:53:03
Postat av: mormor stina

Det blir väl en kommentar i dag också då. Grattis på Johannadagen. Förr var vi alltid i Nysjön den här dagen, kommer du ihåg det? Tänk när vi fick fina kalasballonger av Sune... Vill också meddela att om en vecka så är vi hos er.., men vi får väl se om vi får plats med allt i bilen... och om bilen orkar ta sig hela vägen över fjället. Har kullmössan på gång och ska hämta den till helgen. Höres



Skrivet: 2009-07-20 Tid: 14:53:03
Postat av: Jenny H

jag skrattar så jag får ont i magen!



Skrivet: 2009-07-20 Tid: 14:53:03
Postat av: Camilla

Hei! Så herlige snutter du har lagt ut :) Kjempegøy å se! Filip og jeg er i Stavanger nå og planlegger dåp for harde livet. Mye styr! Mamma har bestilt dåpskjole, men vi har ikke fått den enda. Håper virkelig den passer. Er dere i rute med alt?



Skrivet: 2009-07-20 Tid: 14:53:03
Postat av: Linda

Fina filmer, vilken duktig och söt tjej ni har!



Skrivet: 2009-07-20 Tid: 14:53:03

URL: http://ettheltnyttliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0