Söndagskväll.

Äntligen har då Andreas kommit hem till oss igen efter han varit i Oslo hela helgen. Sarah somnade i pappas famn i 7 - halv 8 tiden, men då hade hon varit trött länge. Inte så konstigt kanske eftersom hon allt i allt idag bara sovit 3 korta pass på 15 min... Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt framför tv:en, ätit god plankstek och spelat lite poker på datorn:-) Jag kom faktiskt 3:a i en och Andreas vann en:-)

Nej nu är det sängdags! Godnatt!

                                                     
Sarah somnade så gott i pappas trygga famn.                     Gooood mat :-)

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Det såg gott ut. Nu har vi varit till Clas Ohlsons och köpt ett ljudkort så nu kan jag höra på Sarah igen.



Skrivet: 2009-01-25 Tid: 23:31:00
Postat av: Gammelfarmor

Krama Sarah extra från mig idag hon har ju blivit

½ år nu.



Skrivet: 2009-01-25 Tid: 23:31:00
Postat av: Emma

Åh vilken fin bild på far och dotter. Maten såg ju verkligen inte helt fel ut! :-)Mmmmm...



Skrivet: 2009-01-25 Tid: 23:31:00

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oi, maten så virkelig god ut! Spurte Christian hva det egentlig var, men han kunne ikke svare annet enn at det er sykt godt :)



Skrivet: 2009-01-25 Tid: 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0