Sitter här och funderar...

... Och tänker på kommentaren som Emma skrev till mig i mitt sista inlägg. Hon undrar varför det inte är fler som ger en kommentar till vad jag skriver, och det undrar jag med!? Vill passa på och säga tack för alla fina kommentarer vi får av dig Emma, det värmer jättemycket! Jag kan ju se hur många det är som besöker min blogg varje dag, och jag kan ju säga att det faktiskt är en del :-) Så när ni ändå är inne och läser och kollar släng in en lite kommentar, behöver inte stå så mycket men det är ju det som sporrar mig att skriva vidare, att man får lite feedback :-D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja eller hur. Man vill ju ha kommentarer på allt man skriver ju. Det är ju faktiskt inte så svårt att ge en liten kommentar när man lix är inne och läser :-)

Spännande med Nornens match idag, räknar med att du är där och ser... Följer med på liveuppdateringen :-)



Skrivet: 2009-01-16 Tid: 23:43:41

URL: http://emmize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0