Nu har julen städats bort.

Idag har vi haft städdag här i huset. Alla julsaker åkte bort, känns verkligen så tomt eftersom jag älskar allt som har med december och jul att göra. Men men nu är december slut och ett nytt år har börjat. Så det känns faktiskt lite skönt och fräscht att få sätta upp nya gardiner och vanliga pyntsaker. Natalie har varit jätteduktig och sett efter Sarah så att jag kunnat få gjort saker. Dom har det verkligen härligt tillsammans dom två, Sarah älskar verkligen att busa med sin syster och tvärtom. Önskar vi bodde närmare Natalie så vi kunde ses mycket oftare, vi kommer sakna henne jättemycket allihopa när hon reser hem på söndag.

Nu på kvällen har vi haft besök av Hanne, Johnny och Alexander. Vi åt tacos och var såklart tvungen att spela lite guitar hero. Så vi har haft en riktigt trevlig kväll här. PLUS att jag slog Andreas på guitar hero, på lättaste nivån, och på hans favorit låt:-D YES!!!! Såg dessutom (med ett halvt öga) på prämiären av Let´s dance. Vad sjutton har blondinbella gjort så att hon kvalifiserats sig att vara en av deltagarna på programmet? Jo skriver en blogg. Så nu bara väntar jag på att tv 4 ringer mig nästa år och frågar om jag vill ställa upp :-)

                                                          

                                                          

                                                          

                                                              

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0