Lördag.

Vad tiden går fort, nu är det helg igen fast jag tyckte det nyss var det. Jaja, idag har vi varit borta, har varit och sett Andreas lag i innebandy. Tyvärr slutade det i förlust.... Gud vad jag önska att vi hade en bil! Är ett sånt jäkla styr att ta sig överallt, visst det går men är jobbigt att på och av med barnvagn och allt. Var dessutom tvungen att gå en bra bit från bussen och till och från hallen, plus att det blåste så jag trodde vagnen skulle flyga med nästan. Jaja nu sitter vi i allafall här hemma i värmen och har det bra, har gjort hemmalagad pizza nu på kvällen och det var smaskens!
Ha en fin helg vidare!

                     
                                                                Dagens Sarah :-)


                   
               Pappa och Sarah sitter och skrattar och gosar framför tv.en innan sängdags :-)

Kommentarer
Postat av: Malina

Hon är så söt gullungen <3 Saknar er



Skrivet: 2009-01-17 Tid: 23:07:55
Postat av: Emma

Tack för alla kommentarerna :-)

Såg att jag fått flera av dig, men trodde bara att det blivit nåt fel, att du hade skickat samma kommentar flera gånger :-) Men så va det ju inte. Blev så glad :-D



Tråkigt att dom förlorade idag, men jag tycker ändå att dom gjorde det bra... Dom spelade ju ändå mot norges bästa lag?!



Har ni sålt bilen ni hade eller? För visst hade Andreas en förr i alla fall??



Jag hoppas verkligen att jag kan ta mig en tur till Bergen snart, men just nu ser det inte så ljust ut, men vi får väl se :-)



Skrivet: 2009-01-17 Tid: 23:07:55

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha shit vad söt hon är på bilden när hon sitter i soffan med andreas, lika söt som sin mamma <3



Skrivet: 2009-01-17 Tid: 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0