Känner mig lite som en ny människa :-)

Tänk vad ett besök hos frisören kan göra med en! Kl halv 6 nu på kvällen ringde jag en frisörsalong och frågade om det fanns någon ledig tid nu på kvällen, det gjorde det:-) Har väl aldrig känts nå speciellt tidigare att gå till frissan, men det var 40 minuter av 100% bara Johanna tid (vilket det inte blir mycket av nu för tiden) så jag njöt! Brukar inte alltid vara nöjd efter att ha klippt mig heller, men det var jag absolut idag. Kändes att det här var precis vad jag behövde, eftersom jag känner mig sliten och trött för tiden och sen ska vi väl inte prata om när jag klippte mig sist, men det var läääängesen.

Tidigare idag var jag och Sarah ner på ett spontantbesök på helsestasjonen, hade lust att väga och mäta henne och också se om vår helsesöster var där för hade en del funderingar och frågor och det var hon. Fast vi inte hade någon tid så tog hon sig tiden att hjälpa oss med vägningen och mätningen och sen fick vi komma in och prata. Hon är så snäll och behjälplig av sig vår helsesöster Gro:-) Sarah hade inte vuxit på längden så mycket sen sist, men hon är redan väldigt lång. Men hon hade gått upp en del i vikt, är nog det att vi har börjat med annan mat gröt och sånt så nu väger hon 8070 gram. Vilket är helt perfekt så nu har kurvan blivit lite mer jämn, innan låg långt upp på längdkurvan, men lite lägre på viktkurvan.

                      
                Här sitter gullungen i sin stol och följer noga med när mamma gör i ordning gröt!


Sen tog vi lite bilder iklädd pappas keps, kunde inte välja ett så får bli några stycken :-)


        

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Tycker hon är så lik sin far :-)



Vill ju se bilder på dig och håret... Det måste du ju lägga in en bild på :-)



Skrivet: 2009-01-13 Tid: 21:34:58

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0