Innebandyänka... Igen...

Jaha, då sitter man här själv igen. Andreas har rest till Oslo nu på kvällen och kommer inte hem förren på söndagkväll:-( Åt tacos nu innan Andreas åkte så jag sitter här i soffan proppmätt och tittar på let´s dance. Sarah ligger och sover sött i sin säng och egentligen borde jag väl ta och följa hennes exempel för jag är verkligen trött och sliten. 
Får se vad vi hittar på imorgon, har varit hemma så mycket i det sista så känner att jag vill hitta på nått skoj imorgon både för min och Sarah skull!

Nej orkar faktiskt inte skriva så långt inlägg idag, är så trött!

Nattinatt! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmhm, vet akkurat hvordan du har det... Ukedagene er en ting, men det er så kjedelig å være alene i helgene! Hva har dere funnet på i dag da? Takk for oppskriften forresten! :)



Skrivet: 2009-01-23 Tid: 20:59:26
Postat av: mormor stina

Hoppas att dagen har varit bra och att ni får en skön kväll med "Körslaget". Har knäppt bilderna nu och väntar bara på att de ska överföras. Kommer snart...



Skrivet: 2009-01-23 Tid: 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0