Babykino!

Igår undrade Synnöve (en i vår mammagrupp) om jag och Sarah ville var med på babykino (bio) idag. Det ville vi såklart:-) Så först tog vi en fika på stan och sen gick vi till bion. Kan ju berätta vad som menas med babybio om ni vill. Varje tisdag kl 12 så visar dom en film nere på bion som just är till för föräldrar med småbarn. Den visas i den största salen, ljudet är lite lägre och ljuset är delvis tänt. Så är verkligen kanon bra, visst var det en del babyskrik men det är ju vad man får räkna med:-) Men Sarah var jättejätteduktig och tyckte det var hur spännande som helst med den stora skärmen, så det funkade hur bra som helst och hon somnade till och med en liiiten stund. Filmen var dessutom väldigt bra - Slumdog Millionaire. Så vi har haft en kanondag idag, så babykino blir det fler gånger :-D¨

                                        
               Sarah, Synnöve och Joacin.                     Sarah i biostolen :-)

Nej nü är det dags för mig att göra mig i ordning och gå, tisdag = kördag för Johanna:-)
Förresten glömde jag berätta igår att jag var ute och sprang igår. Jada ni hörde rätt, nu ska fläsket bort!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har fullt program ser jag. Kom i håg att spara lite energi till Stavangerresan också. Tittade efter Natalienappen i går, men blev tveksam om det är en genomskinlig eller brun sugnapp. Modellen finns, men det är nog viktigt att det blir rätt material. Ser att många ställer frågor i kommentarerna, men det är sällan något svar...



Skrivet: 2009-01-27 Tid: 19:08:10
Postat av: mormor stina

Ser att ni har fullt program. Spar lite energi till Stavangerresan också... Tittade efter Natalienappen i går, men blev osäker vad det var för sugmaterial. Är den genomskinlig eller brun? Modellen finns, men det är nog viktigt att det också blir rätt material. Många ställer frågor i kommentarerna men det finns sällan några svar... Hoppas att du haft en skön sångkväll. Berätta lite mer om kören framöver.



Skrivet: 2009-01-27 Tid: 19:08:10
Postat av: mormor stina

Hoppsan, blev dubbelt. Lika bra att skicka en till då...



Skrivet: 2009-01-27 Tid: 19:08:10
Postat av: Emma

Åh vad kul med babybio. Önskar att det funnits nåt liknande här, men det tror jag då inte att det gör, har då inte hört om det i alla fall :-)



Men gud vad duktig du är. Att du orkar ta dig ut och springa. Hur länge orkade du? Själv skulle jag vara helt död efter 1 minut. Huvva. Finns ju inge värre än att springa. Hur många kilo har du kvar till din normalvikt?



Skrivet: 2009-01-27 Tid: 19:08:10

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Jenny H

åh vad duktig du är som sprungit, håll i det så får vi ta en tur tillsammansnästa gång jag kommer och hälsar på!



Skrivet: 2009-01-27 Tid: 19:08:10
Postat av: Johanna

Till mamma: Nappen är brun. Hur går det med bilderna??





Skrivet: 2009-01-27 Tid: 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0