Trött - Tröttare - Johanna.

Vet inte vart jag ska ta vägen, har sån dunkade huvudvärk och är såå trött. Halvligger här i soffan och tittar på nyhetsmorgon, Kronprinsessan Viktoria och Daniel ska tydligen förlova sig idag och det var väl kanske på tiden kanske?! Sarah ligger på golvet och gnäller och tycker att mamma är jättetråkig. Hon har varit väldigt gnällig nu några dagar, men är kanske inte så konstigt i och med att tänderna är på väg upp. Jag orkar verkligen inte göra någonting, men är ganska så svårt att inte orka göra någonting med en bebis som inte förstår att mamma mår så bra. Väntar på att VM och sprinten ska börja snart och hoppas att jag snart ska känna mig liite bättre i alla fall. Känner mig väldigt sliten för tiden, men idag är riktigt jobbigt. Hoppas alla ni andra har en fin dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Du har nog en förkylning på gång, det är väl inte så

konstigt när vädret växlar som det gör. Hoppas det går över fort.

Kram



Skrivet: 2009-02-24 Tid: 10:28:51
Postat av: mormor stina

Vi har alla våra dagar, men för dig tycks det vara konstant. Hör av dig i kväll.



Skrivet: 2009-02-24 Tid: 10:28:51
Postat av: Pernilla

passa på att vila lite om sarah vilar något under dagarna, och strunta i om det är något som behöver städas eller diskas, det kan vänta tills du mår bättre igen! du måste ta hand om dig själv också emellan varven <3



Skrivet: 2009-02-24 Tid: 10:28:51

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du är piggare idag! Jag har också sånna dagar, man orkar helt enkelt inte. Då är det viktigt att lyssna på sig själv, men det är svårt samtidigt när de små kräver sin tid. styrkekram



Skrivet: 2009-02-24 Tid: 10:28:51

URL: http://ettheltnyttliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0