Fredag.

Ville bara önska er alla en riktigt god helg! Vi har haft en jättetrevlig fredagskväll här med mysigt besök av Crille och Camilla. Det har ätits chips, pratats och spelats guitar hero:-) Så nu är det dags för mig att krypa til sängs. Imorgon är det dags för säsongens sista innebandymatch och mycket står på spel, så får se om Andreas får sova så mycket i natt (tror han är rätt så spänd) :-)

Nattinatt!

                                                             
                Sarah fick vara med en liten stund.                Nya dansbandet - Hanz Christianz.
                innan det var sovdags för henne.

Kommentarer
Postat av: Jenny H

hoho deras ny skiva vill jag köpa sen!



Skrivet: 2009-02-28 Tid: 00:01:06
Postat av: Pernilla

haha, jag skojar bara med dig ju :) jag förstår att du har annat att tänka på faktiskt, de är ju lite tidskrävande fast de är så små de där liven! jag kan trösta dig med att det var många fler som glömde, som verkligen inte har en bebis att tänka på också! nu ska jag äta frukost och väcka min bebis, och han är inte alls lika söt som din lilla sarah, sur blir han när man sätter rosetter i håret på honom också. pussar till dig & sarah, andreas får nöja sig med en hälsning ;)



Skrivet: 2009-02-28 Tid: 00:01:06

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Grattis på Maria-dagen.



Skrivet: 2009-02-28 Tid: 00:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0