En helt vanlig måndag.

Idag har vi inte haft nått särskillt inplanerat utan bara styrt med det vanliga här hemma. Dessutom har regnet åter igen infunnit sig här i Bergen så all den snön vi fått smälter så sakteligen bort. En helt vanlig måndag alltså.
Eller inte helt förresten;-) Lite nyheter här har gjort att det kanske kommer hända lite saker. Och nej, jag är inte gravid igen så den tanken kan ni slå bort helt. Men lite hemligheter får man ha:-)

Satt och tittade lite på ikeas hemsida nu och såg att dom hade super tillbud på hyllor. Skulle verkligen behöva en att ha i Sarahs rum, börjar samla på sig så mycket med leksaker och mycket annat. Och vi har ingen bra plats att ha allt på, så man kanske skulle ta sig en tur ut till ikea någon dag.

Nyss tittade Birte ner hit och kom med kakor som blivit över från barnkalast dom hade idag. Inte tackar man nej till det inte, jättegott var det, tack!

  
                     
                                                    Tittut mamma, här gömmer jag mig ;-)

                     
Är så roligt nu när Sarah börjar kunna sitta lite själv för då kan man sitta mittemot och se henne samtidigt som vi leker:-)

                     
                              Sarah myser i soffan innan det är dags att krypa till sängs. God natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny H

nej inga hemligheter! eller jo om det innebär att du flyttar hem till falun så jag får träffa dig och snutta med sarah varje dag så får du gärna smussla lite ;-P

Nu har jag bokat flyg så kommer och hälsar på den 7 maj! <3



Skrivet: 2009-02-16 Tid: 22:45:48
Postat av: mormor stina

Håller med Jenny jag...



Skrivet: 2009-02-16 Tid: 22:45:48
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag håller också med Jenny.



Skrivet: 2009-02-16 Tid: 22:45:48
Postat av: Pernilla

inte jag! jag tycker du ska ha massor av hemligheter, som att vi bryr oss ändå liksom.. näeeej! (lite försök till omvänd psykologi bara. det funkade inte va?)



Skrivet: 2009-02-16 Tid: 22:45:48

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj vad nyfiken jag blir :-) Berätta!!!! :-D



Skrivet: 2009-02-16 Tid: 22:45:48

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0