Videoklipp.

Sarah älskade verkligen att vara tillbaka i barnehagen igen. Vi är inte så många barn den här veckan, så idag var vi bara 13 st allt som allt, hela barnehagen och 5 st vuxna. Så vi har varit tillsammns allihopa och det var riktigt roligt det. Jag märker att Sarah är inne i någon slags "mammaperiod" för tillfället, lite jobbigt men men går nog snart över. Hon var dessutom i toppen humör när vi kom hem idag. (Högst ovanligt!) Och vi har busat och lekt och pratat massor. Här kommer 2 st videoklipp på våran lilla pratkvarn.












Tittade tillbaka lite på gamla videoklipp, och det här är snuttan för 1 år sedan. Kom tårar nu när jag såg det, usch tiden går allt för fort. Älskade älskade unge!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Blir sugen på att ha lillungen här just nu! Här är kallt - MÅNGA minusgrader, men inne är det varmt vid brasan. Då kunde vi prata och titta på elden och springa runt med Svea. Kan det va nåt?



Skrivet: 2009-12-29 Tid: 20:03:13
Postat av: farmor Pia

En sån liten pladdermaja. Ha, ha. Hon är ju bara för härlig. Kram



Skrivet: 2009-12-29 Tid: 20:03:13
Postat av: Jenny H

roligt med filmer, och oj vad hon växt på ett år, knappt samma unge ju! i måndags jobbade jag mitt sista pass på bion och idag mitt sista på ica, imorgon blir det sista passet på må bättre och sen flytt! kraam <3



Skrivet: 2009-12-29 Tid: 20:03:13
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag får inte nog utan vill lyssna hela tiden på Sarah. Du får ta fram gitarren och sjunga med henne så får vi höra det en annan gång. Kolla din mail jag har skickat några foton.



Skrivet: 2009-12-29 Tid: 20:03:13
Postat av: Emma

Vad stor hon blivit. Visst är det hemskt vad tiden går. När är det hon är född? Sommaren -08 va?



Skrivet: 2009-12-29 Tid: 20:03:13

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0