Lördag.

Regn, regn, regn. Här har det verkligen vräkt ner i dag, men vad kunde man vänta sig? Bor ju som sagt i Bergen:-)

Andreas har varit borta hela dagen idag på innebandy, så jag och Sarah tog kampen mot regnet och åkte ner en vända på stan. Målet var att se efter ett par skor till Sarah, hon behöver ett par nu som hon kan ha i barnehagen. Hon har ju bara sina vita "läragå" skor och gummistövlar. Är på jakt efter mera höstskor och helst ska dom vara vattentäta också. Hittade inga, men ska gå ner här på barnas hus en dag sen för där vet jag att dom har. Så inga skor men blev lite kläder till Sarah och en tröja till mig. Hade 2 st rabattkuponger på HM på barnavdelningen så passade på att köpa en söt hello kitty klänning med tights och en 2 pack med polotröjor. Ett par vantar som är regntäta och ett måste här i Bergen fick också följa med hem. Sen så unnande jag mig själv en blå och vit randig tröja, var längesen jag köpte nå kläder till mig själv och den är helt perfekt att ha i barnehagen. 

                   

Nu på kvällen har vi haft mysigt besök av Crille, Camilla och lille Philip, som inte är så liten längre. Börjar bli en stor kille nu hjälp vad tiden går fort. Vi åt god taco (som förövrigt Sarah älskar) och pratade.
Tack för en fin kväll. 

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Här har det blåst ordentligt och varit både sol och regn. Victor har varit här och sen hämtade jag också Eric och dom har tittat på fotboll förstås.

Arne och jag åt några kräftor på kvällen. Ha det.



Skrivet: 2009-08-29 Tid: 21:09:50
Postat av: Jenny H

fina kläder!



Skrivet: 2009-08-29 Tid: 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0