HJÄLP, vi regnar bort!

Regn, regn, regn. Nej fy säger jag bara idag har det verkligen bara vräkt ner. Hoppas inte det ska bli så här nu, så som det var för ett par år sedan då vi hade över 100 regndagar på rad!

Men det gör inget för just nu är jag bara SÅ glad! Dels för att jag pratat med mamma idag och hon ska komma hit om en månad och stanna här i hela 10 dagar! Gud vad jag längtar! Och dels för att jag pratat med en long lost friend - Joanna. Så på lördag ska jag och Sarah hem till henne, var allt för länge sedan vi sågs så jag längtar massa!

      
                                Från kvällens bad.

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Sarah ser ganska nöjd ut i badbaljan. Jag känner också mig ganska nöjd för tillfället, och längtar också! Inte bara efter gummistumpan utan även efter lillgrisen.



Skrivet: 2009-08-31 Tid: 21:53:33
Postat av: mormor stina

Sarah ser ganska nöjd ut i badbaljan. Jag känner också mig ganska nöjd för tillfället, och längtar också! Inte bara efter gummistumpan utan även efter lillgrisen.



Skrivet: 2009-08-31 Tid: 21:53:33
Postat av: Pernilla

vem är det som är gummistumpan och vem är det som är lillgrisen egentligen stina? :P



fint att du har börjat uppdatera igen och skönt att höra att du trivs på jobbet och att sarah trivs på i barnehagen. (på barnehagen?)



puss å kram på er!



Skrivet: 2009-08-31 Tid: 21:53:33

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Det har ju varit mycket regn här i sommar också. Jag är avundsjuk på mamma som skall åka till er.

Hon är för go våran lillstumpa, men det är du också Johanna.



Skrivet: 2009-08-31 Tid: 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0