Söndag.

Idag har vi haft en jättemysig söndag här. Det började med att jag var och hämtade mormor i Falun för att hon skulle komma hit och vara med oss idag. Sen har också Malina, Stefan och Jenny varit här. Helmys med massa besök!
Vi har ätit riktigt god söndagsmiddag med fläskfilé, potatis, sås och grönsaker. Kan inte med ord beskriva hur duktig min mamma är att laga mat, även den simplaste mat smakar himmelskt - min stjärnkock nr. 1!

      

Sen har vi haft en skön eftermiddag ute i solen. Har suttit ute på gården och varit ute och gått tur.

                   
Sarah får fruktpuré i gungan.                                            Jag, Jenny, Sarah och Stefan gick på tur.

Idag är sista dagen med mycket folk hemma om dagen. Mamma ska jobba, pappa som varit hemma och haft "påsklov" ska också jobba, Victor och Eric har skolan. Så imorgon blir det bara jag och Sarah på dagen, som vanligt. Vi får se vad vi ska hitta på då:-)

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag är hemma på eftermiddagen, ta gärna en promenad hit



Skrivet: 2009-04-19 Tid: 23:00:39
Postat av: Malina

Tack för en underbar helg :D Ja hon är verkligen helt suverän på att laga mat :)) Stor bamse kram till dig och sarah :D



Skrivet: 2009-04-19 Tid: 23:00:39

URL: http://malinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0