Sista dagen här i Sågmyra och Sarahs 9 månaders dag!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova sista natten här i Sågmyra för den här gången. Vi måste upp tiidigt imorgon bitti eftersom vårat tåg avgår 06.17 ifrån Falun. Det mesta är i alla fall packat, men HJÄLP vad jag är nervös för hur allt ska gå imorgon. Ska vi hinna av tåget på arlanda? Övervikt på bagage? Hur ska flygresan gå med Sarah? Ja, ganska mycket som surrar runt i huvudet. Det känns både skönt och tråkigt att åka härifrån. Tråkigt för vi har haft det så otroligt bra här med alla och Sarah har haft en underbar tid och verkligen i "rampljuset". Men också skönt eftersom vi saknar pappa Andreas så mycket och vi har inte setts på så länge så det ska bli jätteskönt att få komma hem till eget hus. 

       
                                     Älsklingen blir 9 månader idag:-)

Annars har vi haft en relativt lugn och skön dag (förutom att jag kännt mig stressad och nervös halva dagen över packning och resan). Jag, sarah och mamma var upp till min absoluta favorit barnaffär, Calimero som ligger här i Sågmyra.
                     
    Sarah i havet av                         Villervalla gör så mycket       Sarah provsitter i en
    villervallamössor.                       fina barnkläder.                       "mini ressigörstol.

Det följde med oss en påse hem med mycket fint i. TACK MAMMA!
                                      
                 Skön sommardräkt, mössa                  Två nya och välbehövliga
                 och shorts. Allt från Villervalla.              pyamasar.

På kvällen har vi haft "hejdå" besök av farmor och Arne, Jenny och Lotta. (och Stefan såklart, men han har varit här hela dagen:-) ) Jättekul att träffa er allihopa och få säga hejdå, hoppas vi kommer ses snart igen. Jag hade bakat ostekaka som jag lärt av Ingrid Anne och den var väldigt uppskattad:-) Malina och Sigrid ringde och önskade oss lycka till på resan också.

Nästa gång jag skriver då är jag hemma i Bergen igen:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godt dere kommer hjem igjen nå :) Vi er klare for grilling! ;) God tur!



Skrivet: 2009-04-26 Tid: 22:33:37
Postat av: farmor Pia

Grattis Sarah! Hon ser ut som en gräddbakelse med den fina mössan på! Ha en bra resa, kan säkert bli jobbigt med att hinna med och allt, men det fixar du galant Johanna...Kram på er



Skrivet: 2009-04-26 Tid: 22:33:37
Postat av: Malina

förstår dig att du längtar hem :) du kommer klara de gallant :) hoppas vi får se er snart igen sköt om en trevlig resa ta de lugnt så går allt fint :D Kramar



Skrivet: 2009-04-26 Tid: 22:33:37

URL: http://malinapettersson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

guud, förlåt jag glömde ringa :( tänkte inte på hur fort tiden går, jag är fan sämst! :( hoppas flygresan hem går bra iaf, vilket den självklart gör! puss å kram å förlåt igen!



Skrivet: 2009-04-26 Tid: 22:33:37

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jenny H

saknar er redan =( puss



Skrivet: 2009-04-26 Tid: 22:33:37
Postat av: Emma

Villervalla har jättefina kläder, men hoppas på att dom ska utöka lite och inte bara ha ränder och stjärnor. Börjar bli dags för lite förnyelse :-)

Mycket fint ni shoppat! :-)



Skrivet: 2009-04-26 Tid: 22:33:37

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0