Jag blir så arg på mig själv!

Varför skulle jag somna till i soffan nu på kvällen för?? Jovisst jag var som vanligt väldigt trött och tänkte att jag bara skulle vila ögonen lite... Nu känner jag mig helt "groggy" i huvudet och vet inte om jag är trött eller pigg. Är nog bäst att försöka ta en tidig kväll idag. Vet ju inte heller om en liten dotter kanske vaknar snart och är hungrig. Hon har nämligen hungerstrejkat från klockan kvart i 3 i dag. (Förutom knäckebröd). Sen har hon inte sovit middag sedan kl 2 heller. Så vi får se, hoppas på att hon sover hela natten i alla fall!

Idag blev det en "stadsvända" för mig och Sarah igen. Hade bestämt att vi skulle träffa Jenny på hennes lunchpaus, så vi var och fikade på ett nyöppnat ställe. Sarah sov i vagnen och vi fick lite tid för lite "girltalk" :-) Både jag och Sarah tycker om dig jättemycket Jenny!

                                                     
                                                         Sarah och Jenny.

Efter vi sagt hej då till Jenny så bar det av till mamma/mormors jobb för att hälsa på där. Och så var det dags för Sarah att få lite mat. 

                                                      
                                                        Sarah och mormor.

Så efter denna "stadsrunda" så bar det av mot Sågmyra igen och hem till familjen Karlsson. (Karlsson skulle hjälpa mig byta däck på volvon.) Så medan han gjorde det så studsade jag och Stefan lite på studsmattan och Lotta och Sarah busade med familjens två bestar, hundarna Emil och Morris. (Sarah tyckte dom var lika intressanta som Svea) :-)
Sen gick vi in och lekte och pratade på Stefans rum innan det var dags att åka hem igen.

                     
        Sarah och Lotta.                    Stefan gör volter.                       Emil och Morris.

Så så har våran dag varit. Hur har eran varit?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

det har varit en mulen och grå dag här i gbg :( fast jag var ledig från både skola och jobb så det var rätt skönt ändå må jag säga!



Skrivet: 2009-04-21 Tid: 22:56:54

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jenny H

min dag blev genast mycket bättre när jag fick träffa er på lunchen <3



Skrivet: 2009-04-21 Tid: 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0