Hon är så duktig!

Det känns verkligen som om det händer nya saker med Sarah hela tiden. När jag hade pratat i telefon med Andreas nu på kvällen och gick in i vardagsrummet där alla andra var så såg jag inte Sarah och undrade om hon hade gått och lagt sig. Men nej det hade hon inte, hon tittade fram lite busigt under soffbordet och när hon fick syn på mig som satt en bit bort så började hon liksom "crawla" sig fram med armar och ben jättefort. Hela tiden flyttade jag stolen en bit bort och hon snabbt efter:-) Så ännu en teknik som hon hittat - underbara unge ;-)

            
                         Sarah var så fin så i klänningen som Jenny hade köpt i Thailand.

På eftermiddagen åkte jag och Eric in till falun för att köra hem mormor från sjukhuset och stannade där i några timmar och hjälpte henne med diverse saker. Sarah hon var hemma med mormor, morfar och Malina och hade en mysig eftermiddag med dom. Sen har kvällen gått i ett och vi har ätit jättegod hembakad pizza och myst vid tv:en. Fastnade för en film som jag precis sett klart, vet inte hur länge sen det var jag hade "ro" att sitta still och faktiskt se färdigt en helt film, men nu gjorde jag det:-) Så passade jag även på att skriva lite här men nu är det sängdags även för mig.

Måste bara visa en bild på mig och en annan sak jag gjort idag ;-)

            
Johanna 15 år :-) Hahaha. Letade fram en gamla pärla, en gammal mustang. Efter ett antal!!!  springrundor upp för backen för att sen försöka rulla igång den så gick det till slut:-) Och jag tog mig en sväng och kände mig som 15 igen:-)

Kommentarer
Postat av: pappa

Nu var det så att det var din gamla mustang som du lastade full och drog till Nysjön !!!!!



Skrivet: 2009-04-19 Tid: 00:04:47
Postat av: pappa

Nu var det så att det var din gamla mustang som du lastade full och drog till Nysjön !!!!!



Skrivet: 2009-04-19 Tid: 00:04:47
Postat av: Jenny H

haha ja det va tider det när du susade (?) genom byn på den där gamla moppen!



Skrivet: 2009-04-19 Tid: 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0