Hälsning från ett soligt Bergen!

 

Här strålar solen idag också så vi har tillbringat mesta av dagen ute idag med. Är så mycket mer vi kan hitta på och göra och utforka när det är så fint ute och Sarah älskar det och skriker högt av lycka:-) Allra roligast är det när vi träffar på andra barn då pratar och skrattar hon och dom är jättenyfikna på henne med. Andreas har åkt iväg för att titta nån innebandy och just nu ligger Sarah och sover i vagnen ute. Har rensat en del av ogräset som ni såg på den lilla videosnutten men har sånna problem med min rygg så nu sa det verkligen stopp. Fick undan en del i alla fall så det ser lite bättre ut. Nu ska jag gå ut och njuta i solen igen och ta med mig en kopp med kaffe. Hoppas ni har en lika fin dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det härligt väder, v har också haft en solig dag här i stockholm, tror allt att näsan blev lite röd också. Kul med en film, fint hus ni har, och vilken utsikt!

MVH Linda å Signy



Skrivet: 2009-04-04 Tid: 16:00:53

URL: http://ettheltnyttliv.blogspot.com/
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Här har också varit strålande sol idag. På eftermiddagen har jag suttit ute och solat.



Skrivet: 2009-04-04 Tid: 16:00:53
Postat av: Emma

Vad roligt med lite videoblogg :-)

Och Sarah är ju lika söt som alltid!

Måste tyvärr erkänna att jag blir lite smått avis då jag ser hur det ser ut där i Bergen nu. Sorligt och barmark. Hade önskat att vi fick lite av det också, men inte just nu bara, för imorgon blir det att köra skoter :-)

Ha det så bra!



Skrivet: 2009-04-04 Tid: 16:00:53

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0