GRATTIS PAPPA!

Sarah önskar pappa ett stort GRATTIS på födelsedagen, då han idag blir hela 31 år!! 

                  

Dagen började med att jag och Sarah fixade lite kaffe på sängen till pappa och gav han ett paket:-)
Sen åkte Andreas iväg till jobbet och jag och Sarah duschade och gjorde det sista på tårtan och tog sen bussen till Andreas jobb för att lämna den. Detta blev resultatet.

                 

Vad tycker ni? Jag blev faktiskt ganska nöjd. Andreas ringde sen och berättade att den blivit väldigt uppskattad på fikat på jobbet i alla fall, en ville till och med ha receptet på den. Det måste ju bara betyda att den faktiskt var god också;-)

Sen har vi in princip varit ute hela dagen idag för solen STRÅLAR här i Bergen idag och det är riktigt riktigt varmt ute. Ska gå ut en tur snart igen tänkte jag, för man får ju helt enkelt passa på det är inte varje dag det är sånt här kanonväder! Men ska ta på både mig och Sarah våra solbrillor för det var inte roligt för varken henne eller mig när solen sken så starkt, men men ska absolut inte klaga för detta vädret är  underbart och man blir verkligen så himla glad!

                                                                 
                                                       Hittade några tussilago på vägkanten.

           

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Gratulera Andreas från oss. Här har varit härligt vårväder i 2 dagar, litet skyar just nu men +13 på dan både idag och igår.



Skrivet: 2009-04-03 Tid: 15:45:41
Postat av: Emma

Du får hälsa grattis till A från oss :-)



Gud så konstigt det känns med tussilago, det kommer dröja länge innan vi får se det här känns det som. I morse hade vi fått flera cm snö över natten och det har snöat till och från hela dagen. Jobbigt. Jag är ju så redo för våren nu!!! :-)



Vart är det du ska jobba?



Skrivet: 2009-04-03 Tid: 15:45:41

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?



Skrivet: 2009-04-03 Tid: 15:45:41

URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emmelie

tårtan ser god ut :)



Skrivet: 2009-04-03 Tid: 15:45:41

URL: http://twwinie.blogg.se/
Postat av: farmor Pia

Hej! Är tillbaka i Tomelilla igen. Grattis Andreas. Presenten har du ju fått i förskott. Skickade SMS som jag hoppades du fått. Så trevlig Johanna att du får jobba på "hemmaplan" och vilken fin tårta du bakat....så duktig du är...



Skrivet: 2009-04-03 Tid: 15:45:41
Postat av: Jenny H

men herregud vilken fin tårta!



Skrivet: 2009-04-03 Tid: 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0