En vecka har gått, två kvar.

Det är egentligen sjukt hur fort tiden gått. Tyckte det var nyss vi kom hit men det har redan gått en vecka, nu är det två kvar sen får vi hem och träffa pappa igen! VI SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET!!!!

Idag har det regnat här hela dagen. Jättetråkigt med tanke på hur fint vi haft det nu under påsk, men men vi är ju van vid detta Sarah och jag så;-) Varken jag eller Sarah har varit i någon vidare form idag.  Jag hade den otroliga lyxen att efter jag gett Sarah välling vid 7 så fick jag sova länge idag igen så somnade om till 10. Har dessutom sovit middag för jag har känt mig helt orkeslös. Sarah har också haft en mindre bra dag och varit ganska så gnällig. Men vi misstänker här att det kanske är nya tänder på G. 

                                                                  
                                                                      Svea är favoriten :-)

Tänkte visa upp lite saker vi har fått:-)

Jenny har varit i Thailand och både mamma och Sarah fick saker:-)

                             
    Jag fick jättefina skor!          Supersött sommarset         Volang klänning och skor.
                                                      från Billabong.

                          
                                     
                    Randig fin mysdress fick            Jättegosig nalle fick Sarah av tant Lotta.
                   Sarah av gammelfarmor.

Nu är det dags för mig att hoppa i sängen, imorgon ska jag och Sarah följa med Lotta och Stefan till Kupolen:-)
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0