God natt.

Nej om man skulle ta och gå och lägga sig kanske...?
Har sprungit runt här som en tok och plockat hela kvällen. Reser ju till Sverige imorgon, och det gäller att ha koll på allt man ska ha med. VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!

Men är så slut och trött nu att jag tror jag stupar i säng. Plus att jag har så ont i ryggen att jag vet inte vart jag ska ta vägen... Har känt av det ända sedan graviditeten, men nu efter förlossninngen har det bara blivit värre och värre och nu är det riktig illa.
Andreas är på julbord (lyckliga han). Jag VILL med! Sitter här och tycker synd om mig själv. Men har ju världens sötaste sessa sovandes här i rummet bredvid och det finns inget i världen som slår det. Plus att imorgon får jag ju komma till Sverige, och jag säger det igen - LÄNGTAR!!!!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0